piątek, 23 sierpnia 2013

Ogłoszenia parafialne + portrecik Ł. Żygadło :)


Witam Was, moje drogie. 

Zapewne już wiecie, że znowu sobie żarcik zrobiłam i wcale nie kończę opowiadania. 

Jednakże kolejny rozdział zostanie umieszczony dopiero w niedzielę. 

Przepraszam Was, dzisiaj zajęta byłam prezentem dla przyjaciółki, a jutro kończy osiemnaście lat i od rana do nocy świętujemy. 
Bądźcie wyrozumiałe. Wiecie, prywatne życie także mam :)


A no i, pochwalę się Waaaaam. Taki tam Nasz kochany Łukaszek Żygadło ;3

Podoba Wam się jego portret????




10 komentarzy:

  1. jestesmy wyrozumiale :D podoba sie, bardzo ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładnie wyszedł :D
    Miłej zabawy. Ale szkoda, że muszę czekać aż do niedzieli ;(

    OdpowiedzUsuń
  3. No pewnie,że rozumiemy. Baw się dobrze :)
    A portret świetny! Z chęcią przygarnęłabym Ziomka ewentualnie jakiegoś innego siatkarza,bo te rysunki są cudowne.
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  4. No to milej zabawy zycze

    OdpowiedzUsuń
  5. Ej juz koniec niedzieli a kolejnego rozdzialu jak nie ma tak nie ma rozumiem ze ty tez masz prywatne zycie ale ja sie juz doczekac nie moge

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najmocniej przepraszam. Pojawi się jeszcze dziś w nocy, po północy, lub z samiutkiego rana. Bo już jestem w połowie :)

      Usuń
    2. Nic nie szkodzi jakos wytrzymam ;-)

      Usuń
    3. Ale nie do rana ;-) Od rana jestem na twoim blogu co 5 minut i sprawdzam czy aby nie ma nowego rozdziału xD Do jutra mogę nie wytrzymać <3

      Usuń
    4. Czy jest szansa na dodanie niedługo , czy nie czekać już w nocy ? Kiedy dodasz rozdział ? <3

      Usuń
    5. Już jest także zapraszam. :)

      Usuń